wtorek, 16 grudnia 2008

UWAGA UWAGA !!!!

Wszem i wobec ogłaszam wyniki candy:

losowanie odbyło się zgodnie z przepisami choć aparat odmówił posłuszeństwa a w zasadzie to baterie i nie ładowałam aby Was jeszcze nie trzymać w niepewności 

i tak wszystkie cudności z fotek wylosowała:

Decomarta

a żeby dać szansę jeszcze jednej osobie bo przecież idą święta Mikołaj chojny ... drugą nagrodę pocieszenia wylosowała :

Princezna

mam nadzieję że nie poprzekręcałam nicków bo brane są z losów - osoby te proszę o przesłanie swoich danych do wysyłki na adres podany na moim profilu jest po lewej stronie pod zdjęciem trzeba kliknąć a wtedy pokaże się cały mój profil - to dla niewtajemniczonych;-)

WSZYSTKIM BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ZABAWĘ I ZAPRASZAM PONOWNIE ;-) 

a WYGRANYM gratuluję ZWYCIĘSTWA !!!

5 komentarzy:

Natalia pisze...

Echhhh gratulacje

Kropelka pisze...

Gratuluje dziewczyny!!

minimysz pisze...

Gratuluję :)

decomarta pisze...

Jupi! Jupi! Jupi!!!!!!!!!!!
:))))))))))))

wendy pisze...

Wow, ale się cieszę:)
Kurcze pierwszy raz i to zaraz po rozwiązaniu candy u mnie:)