sobota, 29 listopada 2008

....Candy-śliczności


a tak wyglądają cudeńka CANDY w CRAFTOWIE

które mogą stać się i twoją własnością szczegóły na blogu

 http://craftowo.blogspot.com/

  i zobaczyłam takie cudeńka że aż sama się zdziwiłam że wcześniej tego nie widziałam , zabawa trwa do 6 grudnia bieżącego roku 


 ..... a teraz  z innej beczki .....

och i jak tu się nie wkurzyć ... nie dość że mało czasu to jeszcze złośliwość rzeczy martwych. Wysmarzyłam takiego długaśnego posta, i się skasował...

ostatnio nie mam czasu na nic innego jak tylko wycieczki do lekarza, apteki i na badania, moje dziecko choruje.... 

postanowiłam że w końcu uporządkuję mój zapuszczony blog .Zaczęłam od dziś, zobaczymy jak będzie dalej, zrobiłam trochę scrapkowych rzeczy ale w większości to prezenty i na razie nie mogę pokazać, mam w planie kartki świątecze ale czasu brak mam nadzieję że zdążę.

1 komentarz:

minimysz pisze...

Zdrowia dziecięciu życzę :)

Ps.Właśnie dodałam Cię do obserwowanych :)